2024. augusztus 13., kedd

Ízesített csoki

 


Hozzávalók:

Étcsoki

Puffasztott quinoa

Egész mogyoró

Kókusz reszelék

De rád van bízva, bármit tehetsz bele ízlés szerint. Szétmorzsolhatsz puffasztott rizst vagy bármilyen  puffasztottat beletehetsz vagy magvakat vagy aszalt vagy friss gyümit összevágva, mézet, levendulát, doterra illóolajat, bármit ami eszedbe jut.

Olvaszd fel a csokit és keverd bele amiket szeretnél majd kend egy olyan anyagra, amiről könnyen leszeded, vagy ha van szilikon formád abba is teheted, tetejét én kókusszal szórtam meg, de ki is díszítheted, és tedd hűtőbe, hogy megdermedjen. Én egyben hagytam és rusztikusan szét tördeltem, de lehet kis halmokba is kirakni vagy formába. Majd fogyaszthatod is. Nagyon finom, szépen kidíszítve a tetejét is meg lehet csinálni valamilyen formában pl szív, akár tábla formában is és egy szép csomagolásba téve ajándékba adni. 😊



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése