2024. augusztus 7., szerda

Vegán pizza egészséges tésztával




Hozzávalók 1 pizzához:

1 krumpli

1 édesburgonya

Zabliszt


A burgonyákat kockára vágva sós vízben puhára főzzük, leszűrjük és összetörjük. Zablisztet adunk hozzá, ha nincs ledaráljuk a zabpelyhet, én is így csináltam😁 Nem írok mennyiséget, mert amennyit felvesz a burgonya. Olyan tésztát kell kapnunk, amit ki tudunk nyújtani, nem kell, hogy nagyon kemény legyen, de ne ragadjon. Kinyújtjuk és mehet sütőpapíros tepsire és rá a feltét, amit szeretünk. Én paradicsompürét kikevertem reszelt fokhagymával, sóval, borssal, bazsalikommal, oregánóval, pici cukorral és ezzel megkentem, ment rá cukkini, gomba, olivabogyó, paprika, paradicsom és vegán sajt és betettem sülni a 180 fokos sütőbe kb fél óra. Isteni😋

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése