2013. május 31., péntek

Rántott tojás



Hozzávalók:
-          8 tojás
-          1 db natúr tömlős sajt
-          4 jó nagy gerezd fokhagyma
-          pici bors
-          1 kk. mustár

A panírozáshoz:
-          liszt
-          tojás
-          zsemlemorzsa


A tojásokat főzzük keményre. Hideg vízben hűtsük ki. Hámozzuk meg és vágjuk őket hosszában félbe. A megfőtt tojás sárgákat egy külön tálba keverjük össze a tömlős sajttal és a zúzott fokhagymával és pici őrölt borssal és a mustárral, sóval. Töltsd vissza a keveréket a megfőtt tojásfehérjékbe és igazítsd el a töltelék felületét egyenletesre. Így is be lehet panírozni de én úgy csináltam, hogy összeragasztottam a tojásokat a krémmel és úgy paníroztam be és sütöttem ki olajba. Minden fajta köret jó hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése