2013. szeptember 27., péntek

Csirkemájas tekercs



Hozzávalók a tésztához:
-          20 dkg vaj vagy margarin
-          30 dkg rétesliszt
-          1 dl hideg víz
-          1 ek. ecet
-          csipet só

A töltelékhez:
-          fél kg csirkemáj
-          olaj
-          15 dkg gépsonka vagy bacon szalonna
-          só bors
-          pirosarany

A tészta lekenéséhez:
-          tojás

A tészta hozzávalóit összegyúrjuk az étel készítése előtti napon és folpackba csomagoljuk és hűtőbe tesszük. A csirkemájat olajon megsütjük, sózzuk, borsozzuk. A tésztát téglalap alakúra nyújtjuk, kirakjuk a gépsonka vagy a bacon szalonna szeletekkel, megkenjük egy kis pirosarannyal és rátesszük a májat is és feltekerjük, két végét összezárjuk. Tojással megkenjük és pirosra sütjük.

Köretnek sok megmaradt a zöldborsós rétes töltelékéből mert 1 kilóból csináltam, így burgonyát nagyon vékonyra szeltem és egy tepsi aljába rakosgattam, sóztam, ráöntöttem a töltelék felét majd megint burgonya és megint töltelék és megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése