2013. december 22., vasárnap

Gyors leveles finomság




Ezt a receptet Takács Nóritól lestem el, csak én még kicsit tovább fejlesztettem :) Mindenkinek ajánlom az oldalát, ha videón is megszeretnétek nézni ezt a receptet. Ezen kívül pedig sok más csajos praktikát találtok az oldalon, megéri ellátogatni ide: http://noratakacs.com/startflash1.php 

Ez a lehető leggyorsabban elkészíthető süti.

Hozzávalók:
-          bolti leveles tészta
-          1 tojás
-          lekvár
-          nutella
-          mascarpone


A leveles tésztát lisztezett deszkán vékonyra nyújtjuk és vagy egy pohárral köröket szaggatunk belőle vagy késsel kis négyzeteket vágunk. De persze lehet mindkettőt ahogy én is csináltam. A köröket egy kivajazott muffintepsibe tesszük, megkenjük felvert egész tojással és előmelegített sütőbe aranybarnára sütjük ez 5-10 perc. Ha kihűlt akkor pedig jöhet bele a közepébe a töltelék, ami lehet lekvár vagy nutella vagy egy kevés porcukorral kikevert mascarpone vagy amit szeretünk. Ha négyzeteset csinálunk akkor pedig a közepükbe teszünk tölteléket, a széleit megkenjük a felvert tojással és háromszög alakba hajtjuk és lenyomkodjuk a széleket. Majd lekenjük a tetejét is tojással és egy kivajazott tepsibe tesszük és mehetnek ezek is a sütőbe. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése