2014. szeptember 20., szombat

Banános palacsinta liszt nélkül



Ezt a receptet Takács Nóritól lestem el :) Mindenkinek ajánlom az oldalát, ha videón is megszeretnétek nézni ezt a receptet. Ezen kívül pedig sok más csajos praktikát találtok az oldalon, megéri ellátogatni ide: http://noratakacs.com/startflash1.php 

Hozzávalók 1 személyre:
-          1 banán
-          1 tojás
-          őrölt fahéj
-          1 nagy csipet szódabikarbóna
-          ( zabpehely )


A banánt villával összetörjük, simára keverjük a tojással és a szódabikarbónával ez már így önmagában kisüthető, de ha teszünk bele egy kis fahéjat még finomabb, és én még egy kis zabpehellyel is megdobtam kb egy marokkal. Egy kiolajozott, felforrósított teflon serpenyőbe evőkanálnyi mennyiségeket teszünk és mindkét oldalukon aranybarnára sütjük őket. Rendkívül egyszerű és ízletes reggeli! J Megjegyezném, hogy ha a nők a nehéz napok előtt sok banánt fogyasztanak, lehet enyhíteni a tipikus női problémákat, mint pl a fejfájás, puffadtság, érzékenység, levertség, mivel a banán tele van magnéziummal, káliummal, kalciummal, B6 vitaminnal. Persze önmagában azért nem bírunk belőle rengeteget enni, de ha pl egy ilyen reggelibe rejtjük, úgy végtelen mennyiség jöhet! Nem kell megijedni ha elsőre nem sikerül, nekem se sikerült, függ a hozzávalók nagyságától, de próbálgatni kell, én is azért tettem bele egy kis zabpelyhet, hogy összefogja a masszát.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése