2014. február 9., vasárnap

Rizses ital



Hozzávalók 4 személyre:
-          fél csésze rizs
-          1 csésze víz
-          tej
-          méz
-          szerecsendió
-          cukrozatlan kakaópor
-          őrölt fahéj


Ezt a receptet Takács Nóritól lestem el :) Mindenkinek ajánlom az oldalát, ha videón is megszeretnétek nézni ezt a receptet. Ezen kívül pedig sok más csajos praktikát találtok az oldalon, megéri ellátogatni ide: http://noratakacs.com/startflash1.php 

A rizst felöntjük a vízzel és puhára főzzük. Ezt előző este is megtehetjük, mert nem baj ha a  rizs száraz lesz és összeáll. Másnap felöntjük kétszer annyi tejjel, ízesítjük mézzel, fahéjjal és reszelt szerecsendióval ízlés szerint. Ez az alap, én kétfélét csináltam. Az egyik felét összeturmixoltam és pohárba öntve fahéjjal megszórva tálaltam. A másik feléhez pedig adtam 1-2 tk kakaóport és azzal turmixoltam össze és megszórtam a tetejét is vele. Mindkettő isteni. Persze ha nagyon sűrű öntsünk még hozzá tejet. Hidegen, melegen egyaránt ajánlom. Kitűnő reggelire vagy a hideg estékre ez a forró ital. J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése