2014. április 19., szombat

Nyuszi torta



Hozzávalók a tésztához:
-          24 dkg vaj
-          15-20 dkg porcukor
-          4 tojás
-          24 dkg liszt
-          1 kk szódabikarbóna
-          1 kk sütőpor
-          10 dkg cukrozatlan kakaópor
-          csipet só

A krémhez:
-          50 dkg mascarpone
-          5 dkg kókuszreszelék
-          porcukor ízlés szerint

Díszítéshez:
-          kókuszreszelék
-          színes cukorkák
-          mazsola
-          csoki reszelék

A vajat habosra keverjük a cukorral, majd egyenként hozzáadva a tojásokat krémesre keverjük, majd jöhet hozzá a többi hozzávaló is. Nekem sűrű volt ez a tészta úgyhogy egy pici tejet öntöttem hozzá, hogy könnyebben simára tudjam keverni. Majd a tortaformát kivajazzuk, kilisztezzük. Én a legkisebb tortaformámat használtam és kétfelé vettem a tésztát. Először megsütöttem az egyik felét, ami majd a feje lesz a nyuszinak, majd ugyanebbe megsütöttem a másik felét, ebből lesz a nyuszi füle és a masnija. A krémhez kikevertem a mascarpónét a porcukorral és a kókusszal, pici citromlét is lehet bele csepegtetni, aki akar. Majd az egyik tortát 3 felé vágtam, megtöltöttem krémmel, majd bevontam kívülről is vele és beszórtam az egészet kókusszal mindenhol. A másik tortát pedig elvágtam a következő kép alapján:



Majd azokat is megkentem a krémmel és beszórtam kókusszal, majd egy tálcán összeraktam a nyuszit és kidíszítettem. Mazsola lett a szája, színes cukrok a szemei és került ebből a masnijára is meg a fején lévő virágra is. Egy kis kókuszt pedig elkevertem pár csepp piros ételfestékkel és a fülére meg a pofijára szórtam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése