2015. december 24., csütörtök

Mustáros fokhagymás sült pisztráng káposzta salátával



Hozzávalók:
2db pisztráng
3 ek mustár
4 gerezd fokhagyma
1 bögre finomliszt (én kevertem bele pirospaprikát, sót és borsot is)
só, bors
olaj

A megtisztított, megmosott halakat sűrűn, kb fél cm mélyen beirdaljuk, majd besózzuk. A mustárt elkeverjük a zúzott fokhagymával, és belemasszírozzuk a pisztrángokba úgy, hogy a vágásokba is jusson belőle és a hasába is. 1-2 órát hűtőszekrényben pihentetjük. Ez idő elteltével megforgatjuk a paprikás lisztben, és kiolajozott tepsibe ropogósra sütjük.

Tepsis krumplihoz:
megmaradt burgonyapüré
trappista sajt

Maradt meg burgonyapürém, így tepsibe simítottam és ( volt itthon még egy kevés feta sajtom azt is rámorzsoltam ) és reszelt sajttal megszórtam és megsütöttem.

Káposzta salátához:
 1 kis fej lila káposzta
1 db nagyobb alma
2 kis pohár kefír
citromlé
só, bors
1 kis fej vöröshagyma
1 ek olívaolaj

A káposztát legyaluljuk, a hagymát és az almát belereszeljük, majd összekeverjük pici sóval, borssal, olajjal, kefírrel, citromlével és hűtőbe tesszük, hogy az ízek összeérjenek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése